Home » Poezii » Povestea unui tu

Povestea unui tu

eul
s-a complicat c-un alt
tu
și-am pierdut zâmbetu’
undeva într-o stație de autobuz
pe dezacorduri de chitară
tu-ul găsindu-și alt
eu.

tu
parc-ai apărut din neant
dar ai existat mereu
numai eu n-am crezut
că tu poți exista
fâcându-ți loc
în eul meu.

al tău.
tu ai dat sens acestei vieți
atât de furtunoase
atât de dramatice
atâta furtună
ce se dezlănțuia
în clipa când
m-ai cuprins
în mine prima dată
iar acum
tu ești uragan
tu ești…
a mea.

Leave a Reply

